Skip to content

Dogstar

  • Auto
  • Biznis
  • Bývanie
  • Financie
  • Moto
  • PC
  • Produkty
  • Šport
  • Technika
  • Web
  • Zábava
  • Ženy
  • Zvieratá

Čo je sociálne počúvanie?

Posted on 11. 5. 201823. 4. 2024 By

Za pomoci využívania sociálnych médií môžete osloviť správnych ľudí, na správnom mieste a v správnom čase.

smartphone

Sociálne počúvanie a monitorovanie (sledovanie) sociálnych médií
Ľudia si často zamieňajú sledovanie sociálnych médií so sociálnym počúvaním a naopak. Aj keď sú si tieto pojmy podobné, neznamenajú to isté. Monitorovanie sociálnych médií reaguje na pripomienky týkajúcich sa profilov ich užívateľov. Pod sledovaním sociálnych médií si predstavte niečo, čo robíte dennodenne, t. j. sledovanie oznámení, upozornení na sociálnych sieťach a podobne. Avšak, posielanie sociálnych médií je gro pohľadom na to, čo ľudia hovoria online.
Čo sa týka spoločenského počúvania, ono poskytuje širší pohľad na trendy v priemysle a sentimenty zákazníkov, ktoré môžu mať priamy alebo nepriamy vplyv na určitú značku. Zachytáva trendy a príležitosti v oblasti podnikania a postavenia značiek na trhu, ktoré by inak mohli byť prehliadnuté.

Prečo je dôležité počúvať sociálne médiá a ako ich môžu podniky využívať?
Počúvanie sociálnych médií je dôležité – poskytuje cenné informácie o vašej značke, zákazníkoch a priemysle. Keď pomocou sociálnych médií zistíte trendy, môžete prispôsobiť svoju stratégiu a zosúladiť ju so svojimi produktmi alebo službami a súčasnými trendmi.  
Môže to zahŕňať vytváranie obsahu, ktorý vaši zákazníci chcú spotrebovať, monitorovať zdravie značky vašej spoločnosti alebo konkurenta a využívať trendy ako inšpiráciu pre nové marketingové kampane.

monitory

Tu je návod, ako používať sociálne médiá, počúvať ich a propagovať svoju značku
1.       Zistite ako sa vaše publikum správa na rôznych sociálnych kanáloch. Takto si môžete napríklad všimnúť, že vaši sledovatelia sa viac angažujú s krátkodobým obsahom ako s dlhými videami. Použite tento náhľad a podľa toho upravte svoju stratégiu.
2.       Je užitočné analyzovať historické dáta, aby ste zistili čo priláka záujem sledovateľov a čo nie. Na základe toho vytvoriť nový obsah vašej stránky.
3.       Sledujte celkový zdravotný stav svojej značky. Použite sociálne počúvanie, aby ste určili ako ľudia celkovo vnímajú vašu značku. Pomocou týchto informácií môžete nájsť a riešiť potenciálne problémy, ktoré v budúcnosti môžu vzniknúť.
4.       Vytvorte nové kampane. Sledovanie recenzií, ktoré poskytujú vaši zákazníci o vašej značke identifikuje medzery a príležitosti na trhu, na ktorých môžete zarábať.

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Učiteľ bol niekto
Next Post: Doba, kedy stačí kliknutie

Archivy

  • Červen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Prosinec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Duben 2020
  • Únor 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Květen 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018
  • Září 2018
  • Srpen 2018
  • Červenec 2018
  • Červen 2018
  • Květen 2018
  • Duben 2018
  • Březen 2018
  • Únor 2018
  • Leden 2018
  • Prosinec 2017
  • Listopad 2017
  • Říjen 2017
  • Září 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Duben 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Prosinec 2016

Rubriky

  • Biznis
  • Bývanie
  • Financie
  • Moto
  • Nezařazené
  • PC
  • Produkty
  • Technika
  • Web
  • Zvieratá

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Nejnovější příspěvky

  • Služby za ktoré sa oplatí zaplatiť
  • Mozog je ako špongia
  • Nelesknú sa podlahy? Použite správny mop
  • Vyrobte si vlastné a voňavé sviečky
  • 5 zmien, ktoré nastanú ak nebudete brať mobil do postele

© Dogstar.sk

Powered by PressBook Masonry Blogs

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím